Kızlar merhaba uzun zamandır yazmıyordum buraya. Kızım 17 aylık geçen hafta iki gün içinde ağır bronşit tanısıyla hastaneye yattık 5 gün kaldık. Çıkmadan öncede ishal oldu. Neyse çıktık eve geldik iki günde 30 kadar bez değiştirdim. Bugün tekrar kontrol için gittik rotavirüs çıktı ☹️ Geçiren var mı bunu 😔😔 ne yaptınız bu süreçte