Ben de tam sizin gibiyim, ama ek gıdaya geçişi bekliyorum açıkçası, nolur nolmaz, sonuçta boyarken bile kokusu bizi etkiliyor kimbilir içeriğinde neler var. Hala saçıma krem sürmüyorum oje sürmüyorum organik rolon kullanıyorum vücuduma krem dahi sürmüyorum. Takdir sizin tabi