Oğlum dört dış birden çıkarıyor zaten iki disimiz var. Alt iki disi çıkardı şimdi üstten iki alt yandan iki tane çıkıyor ve aşırı kotuyuz mecburen ağrı kesici verip uyuttum. Ateş veya ishal yok hatta bu kadar ağlaması normal değil diyip doktora götürdüm ve diş kulağına dahi vurmuş şuan damla ve antibiyotik kullanıyoruz. Doktor diş yüzünden dedi ne iştahı var ne uyku var. Alt iki dislerde hiç bunlari yasamadik gece birkaç kez ağlardı sadece o kadar ama şuan çok fenayiz. Ne yapmam gerek bilmiyorum. Zeytinyağına karanfil ekleyip masaj yapiyordum ama oda fayda etmiyor artık. Diş jeli çok mu zararli kullansak faydasinj görür müyüz? Sizin bebekleriniz de böyle zor mu atlatiyor nasıl oluyor aydınlatır mısınız beni 😔😔