atlasbebek Tugbakybzc 2 gün sonra 3 aylık olcaz doğduğyndan beri her istediğinde ağladığında emziriyorum pek bi düzenm yok açıkcası
Seldasel Tugbakybzc ben her ağladığında istediğinde veriyorum bi düzenimiz yok düzen kurmaya çalışsamda olmaz çünkü kızım dayanmıyor 2 saate ek gıdaya kadar böyle sanırım😊
fatima Seldasel Tugbakybzc bizimde pek düzenimiz yok açıkcası ne zaman isterse, geceleri uyanır o esnada istiyor gündüz uyanıksa çabuk acıkıyor ☺️
Regen Tugbakybzc gündüz için düzen yok kendisi her istediğinde emziriyorum bazen 2 saat bazen 20 dakika yani sağı solu hiç belli olmuyor. Ama gece bi uyuyor 6 saat falan sonra emziriyorum.
Beyza5151 Tugbakybzc gündüz 2 saatte bir gece de 9 da uyur gece 2 de uyanır. 2 de uyur 5-6 gibi uyanır sonra yine uyur sonra 8 de gün başlarr😂
Pashador15 Nasıl 6 saatte bir emziriyosunuz gece hayret içindeyim bir bebek altı saat derin uyjuya dalabiliyomu 😁 inş bende görürürm o günleri ve gece ikş saatte bir emziriyorum uyanıyo yani. Gündüz zaten emziğiyim