Kizlar kızım 5 gündür kabiz dis doneminde şuan annemler sabun yapalim dediler dabun yaptilar yaomadi fitil attim cok az fitille birlikte cikardi tuvaletini dün saglik ocagina cikardim surup verdi2 gundur iciyoruz ama gene yok sizler ne yaptiniz kabizlin yasadiniz mi bir sey yaptim faydasini gordum diyen var mi acaba