1annecik evet aynıydı kocamandi bı tarafı su torbası vardı içinde sanki… Korkmuştum bende. Ama zararsız korkulacak değil… Zaten doktor belli bı sure veriyor. Geçmezse ameliyat diyor. Bmzki geçmedi ameliyat oldu ufak bir ameliyat izi var kasıktan alındı testis kısmından alınmıyor yani.. bende ilk testisini açıp alcaklar sanmıştım öyle değilmiş. Ameliyat sonrası yürüdü koştu oynadı hemen hemen de iyileşti canm korkma 🧡