Beşli karma aşının içinde var, ama aşı takviminde de 6. Ayda çocuk felci aşısı var. Beşli enjeksiyon şeklindeydi karma aşı. 6. Ayda görünen oral aşı. Beşliyi olan oral aşıyı yaptırmıyor mu? Yoksa onu da mı yaptıracağız? Yaptıracaksak neden iki defa acaba?