ilay2020 2008 den 2015 e kadar kreşim vardı ve hastane personellerine hizmet veriyordum 3 aylıkken başlıyorlardı kreşe öyle sevgi ile baktım ki öyle güzel bir ortamımız vardı ki anlatamam,bakıcı da büyüyen çocuklar anne rolünü bakıcıya yüklüyor ve sonra bakıcı değişince hepten alt üst oluyor ama kreş ortamı eğer güvenilir ve işinize evinize yakın ise her an kontrol saglayabileceginiz işini seven herşeyi açık olan bir yerse ilerde o Minnaklar kreşin demirbaşı oluyorlar,evet bakıcı dan da kreşten de çok kötü haberler var,ama ben kendim de kreşe verdim en azından sınıf ortamı arkadaş öğretmen paylaşma gibi kavramları öğreniyor 2 oğlum var ikisi de kreşte biri 3 yaşında diğeri 15 aylık ikisi de çok mutlu siz bakıcı da da kreşte de çocuklarınızdan anlayabilirsiniz okula mutlu mu gidiyor mutlu mu geliyor, şimdi benim minnaklarım da kocaman oldular 17 yaşında olan da var hala gelip bana bende kalıyorlar kreşteki küçük hallerini anlatıyorum resimlerini gösteriyorum her işte her yerde rabbim evlatlarımızı iyi ve merhametli insanlarla karşılaştırsın inşallah ❤️