vize25 merhaba. Yanlıs anlamayın sadece deneyimlerimi aktarıyorum. Yıllarca özel kreş ve anaokulları da calıstım. Biz kendi aramızda bebekler grubu diyoruz o yaşa. Cocugunuz cok küçük, ben cocugumu asla bir kreşe veremem o yaşta. Cünkü en iyiside olsa, içerik aynı. Genelde bir ögretmen bir yardımcı öğretmen veriliyor o gruplara. Yada iki yardımcı. Bebeginiz in beslenmesine asla sizin kadar dikkat edemezler. Toplu ortam, hijyen asla sağlanamaz. 2 yaşına kadar bebegin aldıgı mikroplar vücuduna zarar sağlar. 2 yaşından sonra mikroplar bagısıklıgını güclendirir. O yüzden genelde 2 yaş üstü önerilir. Ancak gercekten toplu ortamda ilgilenilmesi cok zor, okulun ısısı, ısıtılması, uyku saatleri, birebir her cocugu uyuyamazlar. Genelde kendi kendine uyuması gerekecek bu yüzden. Ben köklü okulların kreşlerinide gördüm, butik anaokullarınında. Hepsi kötü demiyorum sadece toplu ortamların getirisi bu