boncukanne Çok güzel değilmi? 😍Sizde anlık resim paylaşın hanımlar. ☺️https://i.imgyukle.com/2021/01/21/HxqmpS.jpg
3melekannesiii Egemenin_Annesi bende kışı hiç sevmiyorum dogalgaz faturası dışarı cıkarken 10 kat giyinme eve gelince soyunma masraflar para yok pul yok kısaca kış fakire hep parayı hatırlatıyo😂😂