Eşim yüzünden evde hepimiz grip olduk ates yok halsizlik var burun akintisi bide bende yeni basladi kızımda da başlıyor gibi burnunu cekmeye başladı hastaneye gitsek yada saglik ocagina ilac yazarlar mi 5 aylik calpol var ama cabuk toparlanmasi icin 😒