YasemiNYagmur1 Zynp10 3.5 aylıkken başladım arada alttan destekliyordum 4. Ayda tamamen rahat kullanmaya başladım
birboncukannesiiii Zynp10 4. bugün 4aylık kontrolümüzde dr artık kullanabileceğimizi söyledi. ilk 3ay sling kullandım.
Zynp10 Lilykus doktorumu aradım oda 4. Aydan önce önermedi kullanır rahatca işlerimi yaparım diyordum az daha bekleyekmişim ☺️