Selam hanımlar 55 günlük bebeğim var hamileliğin son 2 haftasinda tansiyonum cikti hastaneye aldılar dogum gerçekleşti testler ilaçlar tansiyon hastası değilsin dediler bi damla verdiler bunu kullan dediler ama 2 ay olcak hala devam ediyor normalmi boyle bi sorun yaşayan oldumu