Demet_k amanın en zoru o uyanma korkusu 😁 5,5 aylıkken oğlum alışkanlık etmişti gece 4-8 kez kalkardı emmek için. Değiştirene kadar canım çıktı. Tabi ki uzman değilim ama benim doktorumun söylediği ortalama göre maşallah bebeğinizin kilosu iyi. Zaten ek gıdaya da birşey kalmamış, ne kadar hareketli olursa olsun illa kiloda artış yaşanıyor öğünlere geçtikten sonra. Zamanında anneannem, üvey anneanne kötü baktı demesinler, kilo alayım diye 2 yumurta yedirirmiş. Sonuç yıllarca balık etin ardından 91 kilo bir obez. Kilo vereceğim diye canım çıktı, şimdi 53 kiloyum. Boşverin fazla kilo kime yarar sağlamış.