Sulegorkem Elfidam evde ayağımda sallıyorum 1 saate yakın bazen dahada uzun sürüyor dışarı çıkınca bebek arabasında oluyo giderken arabayı hafif hafif salıyorum öyle uyuyor ama evde uyutmak resmen işgence dönüyo he şu ara hem diş çıkartıyor hemde hastalandı şu dönemi atlatıp biran önce uyku eğitimi vermeyi düşünüyorum
Minikpofuduk Elfidam arabayı çok seviyor arabada uyuyor eğer yayan gidilecek biyerse de bebek arabasında uyuyor kendiliğinden çok ayakta sallanmayı aramıyor ☺️
G_ADAN Elfidam misafirlikteysem yine ayakta sallıyorum çarşıda pazarda arabasında sessiz sakın hemen uyuyor kendisi. Arabada değilse kanguru da oluyor önce hava alıyor geziyor etrafı süzüyor kanguruda da 20 dk sonra uyuya kalıyor
Elfidam G_ADAN ne gzl arabasinda uyuyabilen bi bebek daha ❣️ Bizimkisi tovbe billah uyumaz illa kucaga gelip kafayi koltuk altina sokcak uff
Nekwa Elfidam gündüzleri sadece sallıyorum ya da anadizinde sallıyorum Bebek arabasina bayiliyo zaten hemen uyuyo 😊 Geceleri kendi uyuyor cok şükür abi de öyleydi 😊
Deletedmom324 Elfidam 5 ayligiz. Ben uyku sinyallerini takip ediyorum ve de not aliyorum. Yaklasik 1.5 saat ayakta kaliyor. Bakiyorum vakti gelmis 5 dk surmuyor
Sulegorkem Elfidam 9 aylık kızım ilk zamanlarda hiç böyle değildi yatağına yatırır ninni söyler uyuturdum 4 aylıkken kuca geçti sonra 5 aylıkkende ayakta sallanmaya geçti uyuyabilmek adına bizim diş sıkıntımız 4 ayda başladı sürekli şişti ateşlendi aşırı kaşıntıları vardı ama 8 aylıkken çıkabildiler
Elfidam Deletedmom324 sinyalleri yakalamakta sorun yok uykusu geldigini anliyorum ama uyutamiyorum direniyor resmen. İstedigi uyutma seklini de ben beceremiyorum ☹️ Meme de uyusun istiyorum ama ilerde bna cok sorun yaratir mi calismaya baslicam cunku
mlkyusra25 Elfidam dışarıda da maalesef ya arabada uyuyor araba sesine hareketine yada pusette sallaya sallaya ama en korkuncu misafırlıge gitmek uykusu gelince elin ayağıma dolanıyor boyun büküp bir odaya çekilip ayakta kundak yapıp sallıyorum maalesef