GoGirl evet canım uyumadan önce illa bi biberon istiyor gün içinde 2 uykusu var hepsinde mama versem fazla geliyor birde gün içi mama içince kusuyor. Ebe de ayran falan yao ver dedi ama onu da içmiyor. Su zaten kıvamsız onunla tıkanır diye korkuyorum. Yani sadece uyumadan önce biberon isteğini bastıracak bizim için. Kilosuda üst sınırda o yüzden mamaya düşmek istemiyorum zaten akşam yemeğinden sonra gece bi yatarken bide sabaha karsi iciyor