Kızlar çok zor 😔 bugün doğum yapali 8 gun oldu akcigerlerinde problem oluştu solunum sıkıntısı ve enfeksiyon sıkıntısı vardı ne zaman gelir kollarıma 😥 1 oğlum daha var 2 yaşında kafamı toparlayıp onunla da ilgilenemiyorum psikolojim çok bozuldu. Doktorda ne zaman çıkacağı ile ilgili birsey demiyor kritik bir bebek diyor
Solunum makinesinden çıkarmışlar ama beslenmesi normale dönmemiş hala. Benim yaşadığım sıkıntıyı yaşayan var mı? Kac gün daha sürecek boyle?? 😥