Durucilla Tavsiye ediyor musunuz? Emniyet kemeri sadece belden olması sıkıntı yaratıyor mu? Omuzlardan olmadığı için kafam karıştı çünkü kızım otururken öne doğru eğiliyor 🤦🏻♀️
bitterikolata Durucilla valla benim oğlum aşırı aşırı hareketli ve bebekken tombuldu şöyle söyleyim dört aylıkken sekiz kiloydu ve dokuz aylıkken yürüdü buradan hareketini kilosunu düşün canım ne bir düşme ne bi sıkıntı yaşamadım bir buçuk yaşında oğlum sürekli kullandık içinde zıpır zıpır bu kez kesin içinden fırlar ya da devirir diyoruz her seferinde ama maşallah şükür taş gibi mama sandalyesi 🤗
Ata0905 Durucilla iki kere düştü oğlum bel kemeri yeterli değil. Oğlum hareketli . Ben tavsiye etmiyorum. Omuzdan kemerli bir model alın .
Mysunshines17 Durucilla Ben de kullanıyorum meemnunum minderi içine kendim aldım ,güvenlik anlamında ayakları saglam daha 7 aylıklar öyle ayağa kalkıp harejet etmiyorlar o yüzden bilmiyorum ama ne de olsa öyle bebeği içinde bırakıp gidilmez heralde hiç bir mama sandalyesinde
Durucilla boncukanne evet çok öneren var ama bu emniyet kemeri kafamı karıştırdı? Siz mama sandalyesi kullanıyor musunuz?
boncukanne Durucilla Benimde bebeğim kafasını öne attığı için Joie Mimzy nin kullanıyorum emniyet kemeri vs çok iyi.
Smrenes Ben a101 den fisher price mama sandalyesi almıştım iyiki almışım.. Tek diyebileceğim bu.. Oğlum çok hareketli ve gerçekten sandalye ona iyi dayanıyor emniyet kemerini de kaldırdım kullanmıyorum tablası yıkanıyor içinde rahat oturuyor aşağı indirdim bizimle masada yiyor.. Bilmiyorum annemde normal mama sandalyesi var inmek için elinden geleni yapıyor.. Uzun vadeli düşünün bence.. En az 3 sene kullanılıyor..
Eesay Durucilla çok çok memnunum. Büyük, hantal mama sandalyeleri çok gereksizmiş aldığımda anladım. Bebek tüm gün üzerinde durmuyor, büyüdükçe oturma süreleri de kısalıyor. O yüzden ergonomik olanlar seçilmeli bence 🌸🌸
agacsizkoala Durucilla oğlum 19 aylık hala kullanıyorum, ilk zamanlar minder aldım kullanmak için sonra minderi de kemeri de çıkarttım hiç kemer olmadan kullanıyorum zaten oğlum onda otururken hep yanındayım, yıkaması taşıması kolay portatif biz memnunuz