temmuzgunesii rica ederim ,umarım faydası olur yalnız yıkarken dediğim gibi elinizde şampuanı vücuduna ve başına hafifçe yaydırın,kese lif vs kullanmayın egzamalı vücudu iyice tahriş edersiniz iyice yayılır,çok sıkı yada çok bol kıyafetler giydirmeyin ,sıcaklamasın, kıyafetlerini de mutlaka ütüleyin yumuşatıcı kullanmayın,organik sabun tozlarını tercih edin,tekrar çok geçmiş olsun 💐