pervin_t Kızlar biberon mamalarını sık sık değiştirmek bile zararlı diyorlar da.Kaşık maması nasıl peki?mesela sabah hipp kaşık maması akşam hero baby gece maması kullansam zararlı olur mu?yoksa onda biberon maması gibi aynı olmalı mı?
Kasimannesi_ pervin_t canım biberon mamalarını değiştirmek neden zararlı bilmiyorum da o yüzden sordum
Hsyh pervin_t Anladım canım. O mamalar çok fazla kimyasal içeriyor yani arada verilebilir de, sabah akşam vermeniz pek sağlıklı değil gibi. Nacizane fikrim umarım yanlış anlamazsın.😊