Elmaliturta_ Merhabalar bebeğimin deterjanını değiştirmek istiyorum cünkü artık memnun değilim Duru Granül kullanıyorum özellikle yemek lekelerini hic cıkarmıyor tavsiyelerinizi bekliyorum şöyle çok iyi temizleyen, tesekkürler 😽
Mom356 Elmaliturta_ bende duru granül kullanıyorum hiç memnum değilim artık güzel yıkamayı ve ilk ciktigindaki kokusu yok🤷♀️
Deletedmom9 Elmaliturta_ Green clean tavsiye ederim ben lekelere çok takılmam bitkisel olduğu için kullanıyorum.
Masal_m Elmaliturta_ malesef bebek deterjanları tam temizlik sağlamıyor bitkisel yoğunlukta olduklarından. Bende duru kullandım hacışakir kullandım Dalan kullandım😂 genel olarak aynılar. Makineye atmadan leke çıkarıcı yada beyaz sabun ile biraz çıtılerseniz çıkabilir lekeler. 😊
elizabeth Elmaliturta_ hacışakir granül öneririm. Geçen eşim yanlışlıkla duru almış bende hiç beğenmedim
Cirkin Elmaliturta_ baby’s green kullanıyorum müthiş leke cıkarıyor diyemiyorum. Hemen yıkarsan cıkarıyor ama beklerse tam anlamıyla etkili olmuyor onun haricinde güzel bi sıkıntı yaşamadık simdiye kadar
Ily20 Elmaliturta_ green clean leke çıkarıcı ile ovuyorum çamasırları sonra duru granül ile yıkıyorum çok lekeli ise ön yıkAmayıda gren clen bitksl Detarjandan koyuyorum
senceumrumdam1 Elmaliturta_ unibaby harika lekeleride çıkarıyor. Ben memnunum, omo hipoalerjenik parfümsüz bebek deterjanıda güzel canım