Anya Gece emzirmeyi de kestim. 15 ay 21 günlük. 11 ocakta başladım. Baya yorucu ve uzun oldu bu süreç. Şimdi 5-10 dakika da dalıyor. “15-16 aylıklar desteksiz uyuma” diye postum var arama yerinden aratarak ulaşabilir, okuyabilirsiniz. Bunun için önce bol sabır, asla oes etmemek gerek. 🥰