Merhaba kizim 17 aylik , saclarinda konak olustu , ama biraz kabuk seklinde mudahele edincede saclariyla birlikte kopuyor , internette arastirdigim mustelanin bir kremi varmis, gece surun sabaha kadar beklesin sabah yikayin diyor , kullananlariniz varmi ? İyi gelirmi ? Yada baska konak icin oneriniz varmi ?