Kızlar 13 aylık yavrum var çok şükür ama 15 gundur cok afedersiniz lavaboya bile gidemiyorum kiyamet kopuyor kendini kata kata agliyor ek gidasini bile zarzor hazirliyorum mama sandalyesiyle yanima aliyorum cok hareketli dusecek diye korkuyorum bir yandan yaninda oturup bir yandan yemegini yapmaya calisiyorum cizgi film oyuncak hic biri onu oyalamiyor ben odadan ciktigim gibi kiyamet kopuyor aksam babasina bile gitmiyor gece 12 de yatiyor ve hemen hemen her gece 2 3 saat ayaktayiz çok şükür Rabbime bundan bile şikayetci degilim yeterki ben yanindan gittigimdeki aglama huyu bitsin azı alt tarfataki dislerimizi patlattik acaba onun verdigi bir huysuzlukmu birde hic bir sekilde anane babaneye birakip alisverise bile gitmedim hic ayri kalmadik ayrilma korkusunu hic yasamadi