DefneMiray_26 Ahmetarasmom 5 ay 11 günlük kizim 3 gun oldu baslamisiz tadimlara yogurtla basladik 3 gun kuralina uyarsk gidiyoruz
KahramanAnne Ahmetarasmom Mama ile beslendiğimiz için 5 ay 15 günlük sadece tadımlara başladık. 3 gün yoğurt verdim çok az. Sonra 3 gün havuç verdim tadını sevdi ama yutmakta zorlanıyor. Bugün de bal kabağı deneyeceğiz .
KahramanAnne Derenikra Eğer sadece anne sütü alıyorsa 6. Aya kadar bekleyin. Eğer mama ile besleniyor ise yavaş yavaş tadımlara başlayın maksat 6. Ayda tadımlarla uğraşmayın. Ama az az öğün şeklinde değil tadımlık. Çünkü henüz küçükler bağırsakları tam anlamıyla hazır olmayabilir
Adellaamm Ahmetarasmom evde yoğurt yapıyorum yoğurt veriyorum. Havuç ile patates çorbası yapıyorum. Domates çorbası yaptim. Dün yoğurt çorbası yaptim. Yaptığım çorbalara göre yaa pirinç ya da irmik atıyorum bı tatlı kaşığı robotton geçirip yediriyorum. Suyunu da hazır su aldım biberon ile veriyorum😂😅tabi patatesi çorbalarda az kullanıyorum kabiZ olmasın diye. Bide her çorbanın içine zeytinyağı kullanıyorum. Bide elmayi cam rendede rendeyip veriyorum az bı parca yoksa kabız olur
Dmtylz 5 ay 10 günlüğüz doktorumuz başlayalım dedi yoğurttan meyvelerden başladık şuan için sıkıntı çıkmadı
KahramanAnne Derenikra ozaman hiç acele etmeyin. İlk 6 ay yalnızca anne Sütü yeterli oluyor. Mama ile beslenen bebeklerin bağırsakları bir tık daha gelişmiş oluyor o yüzden bazı doktorlar 6. Aydan önce başlatıyor. Biz mama ile beslenmemize rağmen doktorum 6. Aydan önce başlama sadece tadım yaptır acele etme ömrü boyunca yiyecek zaten demişti 😊
Mutllulugum Mrb bizde bugün 5 buçuk aylık olduk yoğurt ile başlayacağm gün içinde ne kadar vermem gerek?
-PembePanterMom Ahmetarasmom en sevdiğimiz muz oldu 😂 bal kabağı havuç patates elma armut muz yumurta sarısı(çok az ) karnabahar tadımı yaptık başka ne yapsak acaba ?
YagmurKoksal Günde 1 sefer olacak şekilde başladım çünkü 20 gün snra işe başlayacagım 5 aylık tam yogurt veriyorum bal kabagı verdim elma armut buharda pişirip ezip veriyorum havuc alerjı yaptı sanırm 3 gn kuralıyla veriyorm :)