YigtnAnnesi Kabızlık çekiyorum sağlık ocağına gittim qliserin kansuk verdi adı böyle siz ne kullanıyorsunuz
Pares YigtnAnnesi genelde onu veriyorlar canım ama kaldırıldı artık o fitil hiç bir yerde bulunmuyor bulması çok zor
Fulyaalinmina YigtnAnnesi kullandım ama böyle 4 te birini elimle küçültüp koydum hemen yaptı kakasını 1-2 kere yaptım 3-4 gün yapmayınca morarana kadar ağlıyor mecbur yapıyorum
Fulyaalinmina YigtnAnnesi inşallah yapar ayaklarını kaldirin fitili koyup parmagimla tutuyorum geri atmasın diye
EgeveAlyaninannesi YigtnAnnesi veriyordum 10 dkda yapiyordu cok asiri kabiz olan bir bebekti hic kendiliginden yapamaz kivranirdi gunlerce