nazlimm
Ben ilk 2 ay mama kullandım sadece sonra meme şeklinde devam ettim . 2 ay ne versem aldı avent chicco dr brows wee market markaları elimde bir çok biberon vardı hediye gelen . Daha sonra 4.ayında su vermek istedim fakat kesinlikle almadı emziği de bıraktı hatta . Bu biberon emzik meselesi bence tamamen bebekle alakalı almayınca almıyor umarım bir çözüm bulursun allah yardımcın olsun