ryhnz Neden direniyor tüm rutinleri de yapıyorum neden uyumuyor ağlıyor anlamıyorum. nasıl uyutucağımı da şaşırdım. siz nasl uyutuyorsunuz?
Selin-34 ryhnz evet, geceleri çok şükür sıkıntı yok ama gündüzleri uyumuyor uyusa bile kucağımda uyuyor yerine koyduğumda uyanıyor. Bazen saatlerce uyumuyor
Merveninmiskokulusu ryhnz Ah ah direnmez mi uyusa da başında bekliyorum 1 saat hamakta sallıyorum ondan hiç almıyorum orda uyuyor kendi yatağında yatmak nedir bilmiyoruz daha nasıl düzene girecek diye hergün düşünmekten yoruldum canım
Atahaninannesi ryhnz bnm ki de direniyordu ağlıyordu . Hamak beşik aldım. Sorun çözüldü 😀 tavsiye ederim
Derya_nil ryhnz 8 aylığız bugüne kadar öyle bişey yoktu 4 gündür uyumuyo çıldıryorum artık ne yapıyosam uyumuyo gece gündüz farketmez şuan 1 saattir sallıyorum hâlâ uyumadı 🤦♀️🤦♀️
Umayy2020 Benim de bebeğim aynı 2,5 aylık bir de kolik sorununuz var sallanarak uyumayı seviyor genel olarak bazen ayakta sallıyorum bazen hamakta
ryhnz Umayy2020 o zamanlar bizimde öyleydi sonrra düzeldi sonra yeniden bozuldu şimdi de nasıl uyutucağımı şaşırıyorum
Umayy2020 ryhnz düzelmesini iple çekiyorum gerçekten çok zor sürekli ağlama atakları oluyor Önceden sadece akşamları olurdu şimdi her uyanık olduğu vakit çığlık çığlığa
ryhnz Derya_nil çok zor bişeymiş ya nasıl uyucaklar anlamıyorum 😫 8. ayda uyku gerilemesi varmış ondan heralde sizin.