Kızlar oğlumun 1 ay sonra doğum günü var geçen yıl bazı aksiliklerden dolayı hiç bir şey yapmadım.
Şuan da kendi aramızda yapıcam her şeyi kafamda belli ama pastasına karar veremedim.
Sizce isminin baş harfi ile mi pasta yapayım yoksa şeker hamurundan pasta mı yapayım. Çok kararsızım 🤭🌝