Besteninannesiii Kızım dün 1 yaş aşılarını oldu. Zatürre ve Kkk aşısı yapılmış , anneannesi götürdü de. Dünden beri çok halsiz, durgun. Dün ateşi de çıkmıştı ilaçla düştü de . Sizde de yan etkiler oldu mu
Nursma Besteninannesiii bizde sadece 6. Gün ateş başladı birde aynı zamanda boğaz enfeksiyonu da olmuştu zatürre aşısı ağır bir aşıymış hemşire bacağının üstüne basmak istemeyebilir demişti ama öyle bir isteksizlik olmadı.
Poyrazc Besteninannesiii su çiçeği aşısı olmadı mi. Bizde 15 gün önce olduk genel anlamda bi durgun mutsuzdu
Besteninannesiii Nursma evet demek ki o zatürre aşısı yaptı. Yavrum kafasını koyup duruyor bir yerlere
Besteninannesiii Poyrazc su çiçeği aşısı yokmuş malesef. Özel hastaneye kontrole götürdüm haftasonu orda da yoktu