Arkadaşlar merhaba oğlumla ilgili kafama takılan çok sorular var. Yardımcı olursanız sevinirim.
Oğlum 6 ay 11 günlük, hani bebekler ağu falan derler ya benim oğlumda yok malesef. Uyanıkken sessiz çok sesler çıkarmıyor , a e gibi ya da inilti gibi sesler çıkarıyor oda her zaman değil. 4,5 aylıkken hiç ses çıkarmıyor du. Sizin bebekleriniz nasıl ses çıkarma konusunda. Gelişim özelliklerinde ba ba ba de de de gibi sesler çıkarır yaziyir