EymenEmirinAnnesi merhaba canım yani üç hafta öncesine kadar ben de o durumu yaşadım inanılmaz kötüydüm o yüzden bu postunu görür görmez cevaplamak istedim çünkü çok kötü bir ağrısı var gerçekten yaşamayan bilmez sabahın beşine kadar ağlıyordum yani uyuyamıyorsun yatamıyorsun kalkamıyorsun çok zor 🥺😩öncelikle kararlı olman lazım bir de şöyle bir şey yani benim göğüslerimde o kadar şişlik vardı ki böyle beze beze olmuştu ağrı sancı her şey mevcuttu çok kötü bir süreçti dedim ya yani ilaç falan yokSüt üretimini durduran eczane falan vermiyor zaten biz sorduk öyle bir şey yok dediler ama ağrıların için gerçekten majezik çok iyi geliyor ondan içebilirsin bir de ben sağamadım haberin olsun yani sagdıkca süt üretimi devam eder diye duydum araştırdım okudum ve sağamadım sütümü zaten inanki dördüncü beşinci günden sonra azalarakdan bitiyor on günün sonunda hiçbir şey kalmıyor ve gerçekten çok zor bir süreç ama sabırlı olmak çok önemli bir de bir süt üretimini azaltan Adaçayı , yeşil çay tüketebilirsin☘️, Bir de üstten aşağıya doğru göğsümün ucuna doğru masajlar yap sıcak duş iyi gelir soğuk kompres de yapabilirsin ama gerçekten yani majezik biraz azaltıyor onun dışında diğerlerinin pek bir etkisi olmadı bana biraz masaj falan yap istersen inşallah tez zamanda atlatırsın