Tubavttr Kızlar adetim 5 gün gecikti ama lekelenme var 3 gündür soluk pembe kahverengi ve az adet gibi değil bıçak saplanır gibi ağrılarım var çok şiddetli değil ama var idrar testi negatif çıktı iki kere ben mi abartıyorum yada bi sıkıntı olabilirmi sizce
Akurt Tubavttr bu adet oldugumda bende oyle oldum canim bence dert etme 8 aylik bebegim adetim anca düzene giriyor seninde oyle olabilir
Tubavttr Akurt Allah bağışlasın 14 aylık benimkide bundan önceki 2 adetimde erken oldu ondan önce düzenliydi insan ister istemez noluyo ya diyo