Merhaba anneler, bebeğimin hemoglabini 12,12 ama feritinini düşük çıkmış. Feritinin bildiğim kadarı ile demir. Demir ile kan aynı şey mi. Feritinin depoları mi ifade ediyor ? Konu ile bilgili bir arkadasimiz varsa aydınlatabilir mi ? Doktorumuz kansız dedi ama hemoglabini yüksek kafam karıştı.