Çok fazla zayıflama postu görüyorum belki bu bi ilham olur diye paylaşmak istedim 50 kiloyla hamile kalıp rekor kırarak 88 kiloyla doğum yaptım sonra bi dönem alıp verdim emzirirken çok acıkıyordum ama artık xxl olmuştum xs bedenken birden xxl 😛 psikolojik olarak çökmüştüm resmen sonra karar verdim her şeyi yedim ama porsiyonlarımi küçülttüm ve ekmeği kestim ama tatlıdan vazgeçemiyordum haftada 1 2 gofret çikolata yedim akşam 6 dan sonra yemek yemedim bu şekilde uzun vadede 27 kilo verdim sonra neredeyse 4 5 Ay sabit kiloda kaldım ne aldım ne verdim emzirmeyi kesmiştim artık diyet yapabilirdim ama yapı olarak diyet tarzım değildi bende alışkanlıklarımı degistirdim şekeri tamamen kestim arada sırada yediğim ekmegi 1 dilim dahi yemedim haşlanmış yumurta bol yeşillik yedim açıldıkça su içtim sade kefir içtim akşam 4 5 gibi ızgara tavuk balık et yedim bunlar yoksa yulafla yoğurt elma muz bu tarz şeyler yedim başkada hicbir şey yemedim su anda bütün kilolarımdan kurtuldum diyet uygulaması zor ve zaman isteyen bi süreç sadece azimli olmak lazım kendini tutmak alışkanlıkları değiştirmek lazım bunu anladım spor hayatımda hiç yapmadım inşallah ona da başlayıp vücudumu şekillendirmek istiyorum . Anneler kısaca azimli olun ekmegi şekeri kesin inanın kendiniz bile şaşıracaksınız 😘