Lütfen bir akıl verin oğlumun süt ürünlerime alerjisi var ve iki aydır sıkı diyetteyim hala mukus geçmedi uykular kısa ve uykuya dalamıyor… Bunun yanında meme reddi var üç ayı geçti bir kaç haftadır emiyor ama en fazla 5dk ve yeni doğan bebek gibi mıy mıy güçsüz çekiyor… İki hafta önce doktora gittik hiç kilo almamış dün gittik 200gr vermiş ek gıdaya geçirdi tam 5 ay 5 günlük bu arada haftaya duruma göre alerji maması da başlayacağız dedi ama kaşıkla veremiyorum biberona geçip artık sağarak vermek istiyorum biberon da kabul etmedi 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ az emdiği için mi zayıfladı yoksa alerjiden dolayı mı bilmiyoruz nasıl olacak…. Var mı bir tecrübesi bildiği olan