Nehir2020 Arkadaşlar tavsiye Üzerine similac aldım 3 gündür kullanıyorum kakası yeşil yaptı başına gelen var mı
esmerayes Nehir2020 normal canim endiselenmene gerek yok similacda demir orani diger mamalardan daha fazla ondan oluyo 😊
Nehir2020 esmerayes normal mi yaa valla görünce aklım çıktı ☺️ O kadar araştırdım en uygununu similac olarak gördüm aldım mamayı yeşil yapınca korktum
esmerayes Nehir2020 su an 10 aylik gunduz ek gida da aldigi icin 1 sabah 1 aksam 200 cc veriyorum ama 2. ayindan beri similac kullaniyorum ek gidadan once hep yesil yapiyodu simdi sadece mamayi yesil cikariyo
esmerayes Nehir2020 benimki o kadarlikken 2 saatte vir 60 cc yada 90 cc icerdi 3. aya girince 3 saatte bir 120 icmeye basladi her bebek farklidir ne kadarla doyuyosa ne zaman acikiyosa o zaman verin