3 aylık kızım var. Mukuslu ve gürültülü kakasıvar ve bugün biraz kan geldi kucucuk koyu renkli. Doktora gittik. Huzursuzluğu ve fazla kusmasi olmadigi icin bişeye gerek görmedi. Yarin da rota aşısını olmamiz gerekiyor napsam bilemedim. Doktor mu rahat biz mi çok evhamliyiz.