Bebeğim 4,5 aylık yaklaşık 1 hafta öncesine kadar hipp combiotic kullanıyordum. Yedikten sonra çok kusuyordu bebem ve reflüsü de var ilaç kullanıyoruz. Aynı zamanda geceleri özellikle doymuyordu sık sık uyanıyordu. Bebelac gold denemeye başladım ve çok memnunum. Kusması yok denecek kadar az artık. Kabızlık gaz vs de yapmadı. Hipp combioticde de kabızlık gaz sorunumuz olmamıştı.