morjaguar hipp, Aptamil, evolvia denedim hiçbir şey fark etmedi. mamayı bırakayım dedim, mama vakitlerinde sağdığım sütü verdim yine yok. bezdim, yolu bilen varsa söylesin 😒
Damla29 Hazallllllll golden goatta iyi bir mama ama pahalı biraz bize bi eczacı arkadasımız önermişti sma yada golden goat demişti sma almıstık ama sonra kutusu ve içeriği değişti oğlumda ishal gaz yaptı aptamil aldık kustu oğlum sevmedi bebelac gold aldık onu içiyor ama mama yok nerde varsa topladım 6 ayımıza 2 ay var suan 5 haftalık da mamamız var napıcaz bilmiyorum yeticek mi oda mechul inş piyasaya cıkar
Damla29 esmerayes ya bebelac çekilcekmiymiş gercekten neden acaba ben 1 no ne aldım bulduğum kadar 6.aya kadar kullanalım diye ama oda yetmicek gibi bize evolvia ve similac heryerde var ama bebelac gold falan yok aptamilde yokmuş
esmerayes Damla29 bilmiyorum valla ben hic kullanmadim bebelac ama kullananlar oyle soyluyo kimse bulamiyo once gumrukte problem var dediler sonra turkiyeden cekilcek dediler
Damla29 esmerayes similac mı kullanıyorsunuz siz peki bulamazsak 2 noda onu alıyım bari bende memnun musunuz
Hazallllllll Damla29 duyduğuma göre 10 güne kadar piyasaya sureceklermis ama bilmiyorum inşallah gelir mamalar
Hazallllllll Damla29 golden goat in fiyatı çok uçuk o yüzden hiç denemedim onu ama ne bir kalırsam alırım bu arada evet Aptamil yok zor bulunuyor ay olmasın da mahfetti çocuğu ya bir yudumdan 50 tane gaz çıkıyor resmen biberonu bile özel aldım nasıl bir mamaysa kabus ya
karsiyakalianne Damla29 izmirdeyim bugün carrefoursa da tüm mamalar vardı ihtiyacınız olursa haber vereyim dedim
esmerayes Damla29 her bebek farklidir tabikide birinin sevdigini oteki sevmeyebilir ama ben sadece similac kullaniyorum 10 aydirda memnunum diger mamalar hep gaz yapmisti kabizlik vs yapmisti
Damla29 Hazallllllll evet canım cok pahalı bi mama hipte öle oda öle ama insan çaresiz olunca herseyi deniyor malesef
Birtekmerve Biz de aptamil kullanıyoruz fakat bulmak o kadar zor ki site site dolaşıp sipariş vermeye çalışıyoruz resmen . En son Migros sanal da bulduk oraya bakmanızı tavsiye ederim. Her bebek farklı oluyor gaz birine yapmazken birine yapabiliyor Allah kolaylık versin hepimize . Ben aptamilden memnunum değiştirmek istedim bi ara ama sonra düzen tutmuşken insan değiştirmeye de korkar oluyor
Buglemmmm Hazallllllll mamalarn soyu tükendi galiba bu ara icerigini fln hep değiştirmişler kızım bebe biskuvisinn içine 2 kaşık mama atiyodum öyle kaşıkla yediriyordum ( biberonla içmediği için ) yatmadan önce.bu mamalarn degisikligindn dolayı biraktirdim smdi pirinç ununu ocakda pisiriyorum icine bebe bisküvisi atıp yediriyorum kızım 11 buçuk aylık
Damla29 esmerayes evet canım bizde sma kullandık ishal yaptı yeni kutusu tabi eski kutusu süperdi aptamil aldık kustu sevmedi en son bebalac gold aldık onu içiyor ama 2 no etki yapcakmı bilmiyorum 2 ayımız var bakalım eğer olurda yan etki yaparsa similac denicem
esmerayes karsiyakalianne tam 2 yada 2 bucuk aylikti sanirim bi gece bi yatti sabaha kadar uyanmamis hatta elini emerek uyumus sabah kalkip ac kaldi bu niye uyanmadi diye aglamistim o gunden sonra gecti sukur meger rahatlamis cocugum 😂 ama bide tam 2 aylikken nurse harveys colex aldik en son buda yaramazsa hicbisey veemoycem demistim sanirim onunda etkisi oldu ama 1 ay kadar kullandik 3. ayda biraktik gaz damlasini