1minnakannesi Sezeryan doğum yaptım 45 gün oldu karnım çok kalmadı ama karnıma dokunduğumda dokusu çok değişik buruşuk gibi . Karnımın rengi değişik kararmış gibi sararmış gibi çok farklı . Geçiyor mu zamanla acaba böyle olan var mı normal mi bu
Bulutbey 1minnakannesi ben normal doğum yaptım. Rengi falan hatırlamıyorum ama mayalı hamur gibi olmuştu. Zamanlar geçti yani azaldı. Dikişleriniz iyi olunca mutlaka korse kullanın. Ben sıkılıyorum dedim kullanmadım. Daha derli toplu olurdu kullansaydım
Durukusunannesii 1minnakannesi korse taktınızmı ben Doğum yapalı 2 ay oldu hafif göbegm var ama dokusu eskisi gibi sertt yumuşak degıl yani
MakarnaKulak 1minnakannesi zamanla geciyor banyoda hafif kese yapabilirsin karnina .dikiş üstüne degil tabiki. Ama cok normal burusmasi 1 yila kadar eski haline döner gecmis olsun
Bikahve 1minnakannesi geçiyor canım bende doğumdan sonra ağlamıştım hatta karnıma bastılar morarttılar falan diye çok değişikti düzeliyor zamanla 😂
1minnakannesi Bulutbey aslında göbeğim kalmadı pek ama dokusu falan çok değişik dokununca eskisi gibi değil. Rengide böyle kararmış sararmış gibi değişik 😟
1minnakannesi Durukusunannesii hayır takmadım karnım pek kalmadı zaten ama dokununca değişik. Ten rengim de kararmış gibi
Durukusunannesii 1minnakannesi cnm benmde pek karnım yoktu Doğumdan çıkınca ama olanda cıvıktı oyuzden taktım oda onu düzeltti işte . Taksaydın KESK’e o yapısından kurtulurdun
Emirin_Annesi10 1minnakannesi çok normal ki canım oradan kocaman bebek çıktı. Balonu şişirip bıraktığını düşün nasıl buruşuk kalıyor zamanla toparlansada mutlaka kalacaktır
1minnakannesi Durukusunannesii alıp takmayı düşünüyorum umarım işe yarar . Sizinde dikiş yeri değilde karnınıza dokunduğunuzda hafiften acıyor mu
Bikahve 1minnakannesi ben normal doğum yaptım ama dediklerinin aynısı canım kararmış gibi sarı gibi göbek deliğim tuhaf falan kendimden soğumuştum zamanla kayboldu merak etme ama korse takabilirsin hala o da biraz sıkılaştırır
morjaguar benim de dokusu değil ama rengi aynen söylediğiniz gibi. bir de göbek deliğim kocaman oldu baktıkça sinirim bozuluyor 😄