Merhaba bebeğim 7 aylık 22 günlük 10 gündür yanağında kızarıklık var az az di sonra ikinyanaginda aynı nokta da kızarıklıklar mevcut doktora götürdük salya ve kendi yediği için onlar yanağa temas ettiği için olur dedi coresatin pembe kullaniorum ama azalma yok benim gibi sıkıntı sı olan oldu mi nasıl geçer acaba canı mi çok sıkıo açıkçası.