Selam kızlar, ben şu şekilde yapıyorum kaynamasına yakın süttümüzü kesmek için içine 2 yemek kaşığı kendi yaptığım yoğurttan katıyorum ve 3 kaşık limonun suyundan. Ama çok az peynir elde ediyorum avuç içim kadar. Sorum şu sizce nerde yanlış yapıyorum ve ev yapımı yoğurdum bittiğinde süttümüzü hangi yoğurtla kesmemi önerirsiniz? Teşekkürler şimdiden💙