Deletedmom78654 eşim bu ay elektrik faturasını inceledi çok yüksek geldi de. Üç kuruş geçirmişler dedi. Üç, beş kuruş diye diye farkettirmeden geçiriyorlar valla. Üç kuruş diyoruz ama yaktığımız enerjiye göre 10-20 tl değişiyor. Tabi kdvsi de ona göre artıyor. Bimde ki kaşar peyniri bile 30 TL. Burada biri yazmıştı. Sıvıyağın 50 tlliği varken niye gidip 70 tllik olanı alıyorsun diye. Niye kaliteli yemeye uğraşıyoruz ki? Herşeyin ucuzu var. Kafanı kullan 😂 olsun ama hastaneye gidebiliyoruz. Sonrasın da dünya kadar reçete parası ödesekte 🤷♀️