Oğlum 19 aylık oldu haliyle 2 yaş sendromu kendini göstermeye başladı. Bu aralar bir şey yapmaya başladı nasıl davranacağımı bilmiyorum. Mutfak soğuk olduğu için kışın oturma odasında yer sofrası yapıyoruz öyle yiyoruz. Özellikle kahvaltıda hiç yemek istemiyor üstüne bana da yedirmiyor. Geçiyor çocuk odasına ağlamaya başlıyor. İstediği orada ben oturacağım o da emecek. Gel sofranın orada emelim diyorum yok. Gel çizg film izleyelim o da yok. Getiriyorum oturma odasına ağlayarak yine kaçıyor çocuk odasına. Ben gidene kadar ağlıyor. Ben gidince gösteriyor otur buraya diye. Gitsem yemek yiyemiyorum ayrıca alışmasını istemiyorum. Gitmesem ağlıyor hıçkıra hıçkıra içime sinmiyor en fazla 1 dakika dayanabiliyorum sonra gidiyorum yanına. Ne yapacağım her sabah yapıyor bunu?