Prenses39 Bebeği diş çıkarırken sürekli pişik olan var mı ne yaptıysam geçmiyor geçiyor yine başlıyor bezden kaynaklı olduğunu düşünmüyorum kaç tane bez denedim kullandığım bezleri tekrar kullandım pişik yapmayan bezde işe yaramıyor ne önerirsiniz
Deletedmom44 Prenses39 bence ıslak mendil kullanıyorsan bi süre kullanma yıka orasını yada pamuklu suyla sil iyice kuruyunca bezi bağla havalansın ve hametan kullan bizimkide diş çıkarırken hiç ateşlenmedi pişik ve az bi isal gibi oldu bu şekilde geçirdim kremler fayda etmemişti
Snmtt Prenses39 sık bez değiştirmek lazım bi de kakadan sonra silmek yerine yıkıyorum ben o zaman azalıyo