Herkese merhaba🥰bebeğime bazen fazla çorba yapmış oluyorum en fazla 3 gün bekliyor dolapta yedireceğim öğün kadarını ısıtıp yediriyorum bu arada et yada tavuk suyuyla yapıyorum hepsini belki de yanlış yapıyorum 3 gün bekleterek en fazla kaç gün bekletmeliyim yardımcı olursanız sevinirim 🌺