İyi günler kızlar bebeğim antibiyotik iğne yiyor doktor biraz ağır bi iğne olduğunu söyledi iğneye başladık dün 3 günümüzdü Aynı ayağından ikinciyi vurulduk ondan sonra açıyor demeye başladı sonra uyudu uyandı ağlıyor açıyor diye baktım topallıyor çok korktum iğnesiciyi aradık normal bişey kolanyayla ovun geçer dedi geçti çok şükür ama bugünde iğnesi var napsam bilemedim acaba çocuklara kalçadan yapıyorlar mı? Bi tavsiye verseniz