Kızlar oğlum 1 yaşında her delikte ama her delikte bazen öyle şeyler yapıyor ki bazen ben bile şaşırıyorum. Eli dursa , ayağı durmaz , ayağı dursa, kıçı, kıçı dursa kafası durmaz. Ne alt değiştirebiliyorum ne üst giydirebiliyorum bazen tv den reklam falan açıyorum anca öyle. Millet çocuğuna tv izletmiyor ben izlesin diye can atıyorum hiç ama hiç izlemiyo bebek reklamı gelse 5.dkk bakar sadece. Çekmeceleri açıp içine oturuyor bütün kavanozları yere fırlatıyo içindekileri döküyo. Yemek yemek , kahvaltı yapmak imkansız illa gelip elini atacak dökecek sofrayı görünce koşuyor mahvediyor. Bir çay bile içemiyorum. Yani bir çocuk bu kadar elini bir şeylere atmaktan ne zevk alıyor . Bir dölü oyuncak odası var. Odaya koyuyorum arkama bakıyorum tıpppp arkamda😖 Dolaplara çocuk kilidi almadım çünkü taşınma durumumuz var ztn.Siz nasıl çocuklarınızı zapt ediyorsunuz? Sizinkide böyle mi bur tek benimmi böyle elini herşeye atar ? Hali silmekten yıldım 🤦♀️