ehlinurelif bebeginin boy ve kilo gelisimi normal ayindan önde giden var mi? ebeler iri bebek diyorlar genelde.. bu konuda bi skinti yasayan oldu mu?
Doruks_mom ehlinurelif sıkıntı yaşayacak pek durum olmuyor hareketlenmeye başladığında normale dönüyor zaten
LilyaBn ehlinurelif benimki hep önde gidiyordu , baya tombik tombikti ama 7.aydan itibaren kilo alımı durdu gibi bişey alerjisi çıktı kilo alımını o engelledi sanırım. Sizinki çokmu kilolu? Eğer çok fazlaysa doktorunuza danışın bence🌸
Bal_bebegim ehlinurelif canım zaten ilk 4-5 ay önde gitmesi normal karşılanıyor hareketlenince zayıflıyorlar:)
Utopikogretmen ehlinurelif benim bebegimde önde gidiyor ama doktorumuz sadece anne sütü olduğu için sıkıntı görmedi,hareket etmeye başlayınca ve ek gıda döneminde bu kadar hızlı almaz zaten dedi ,şimdilik sorun yok devam aynı şekilde 🤗
ehlinurelif LilyaBn 6 aylik bebek gelisiminde dedi kendisi daha 2.5 aylik bende hic boyle bir sey duymamistim.. oyle asirida beslemiyorum isteyip ac oldugu zaman yada istemedigi zaman kendisi cok guzel ifade ediyor ona gore veriyorum.. cok sira oldugu icin ebe ilede yeterli konusamadim aklima takildi
ehlinurelif Cgdmltr93 49 cm 3520 dogdu.. emziriyorum sadece geceleri uyumadigimda sutum gelmiyor yeterli o da uykusunu alipta uyumazsa 3 e kadar aciktiginda mama veriyorum ama sadece aksam verdigim mama boyle kilo aldirmaz bence cunku gun icinde anne sutu
Cgdmltr93 ehlinurelif çok fazla kilo almış. Şaşırtıcı. Boyu da 2 ayda 20 cm uzamış. Bence yanlışlık var ya da dalga geçiyorsunuz
ehlinurelif Cgdmltr93 dalga mı.. hangi anne bebegini ortaya koyup dalga gecmek maksatlı yazsın.. endiselendigim icin yazdim elbette.. benzer seyleri yasayan vardir da fikir verir diye.. ki mesaj atanlarda var sagolsunlar